.

.
FILM (14) INSPIRACJE (10) KSIĄŻKI (3) MIEJSCA (1) MOJE (6) MUZYKA (6) OD KUCHNI... (2) WYDARZENIA (6) ZDJĘCIA (2)

.

.

poniedziałek, 21 marca 2011

Zdjęcia

  Już dawno powinnam się za to wziąć. Jednak dopiero wizja popsutego komputera mnie do tego zmobilizowała. A mowa oczywiście o wypalaniu zdjęć. A trochę ich mam. Bo aparat towarzyszy nam bardzo często. I tak uzbierało się ich na dysku ponad pięć tysięcy. I każde w pewnym sensie przechowuje unikalne chwile, wspomnienia... Ale banały.

  W każdym razie na pewno byłoby ich szkoda. Dlatego znalazły się na dawno zakupionych do tego celu płytach.

  No i oczywiście, mimo że wiem, jakie to banalne, zebrało mi się na sentymenty. Obejrzałam prawie wszystkie - albo się śmiejąc, albo wpadając w melancholię. I chyba nie ma sensu tu dużo pisać. Wybrałam kilka z moich ulubionych - nie wymagające ocenzurowania:















3 komentarze:

  1. świetne foty :) dzieciaki to najlepsi, bo mało zrzędzący modele

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko pozornie ;) młodszy owszem - urodzony model ;), ale starszy to już maruda pod tym względem

    OdpowiedzUsuń
  3. i nawet u lekarza byłam, ale nie chciał mnie przyjąć i idę jutro :(

    OdpowiedzUsuń