.

.
FILM (14) INSPIRACJE (10) KSIĄŻKI (3) MIEJSCA (1) MOJE (6) MUZYKA (6) OD KUCHNI... (2) WYDARZENIA (6) ZDJĘCIA (2)

.

.

piątek, 8 lutego 2013

Les Miserables

Les Miserables
Nędznicy
gatunek: dramat, musical
reżyseria:Tom Hooper
scenariusz:William Nicholson


  Nie przepadam za musicalami. Jednak wiele czynników złożyło się na moją decyzję obejrzenia właśnie tego filmu. Po pierwsze - obsada: Hugh Jackman, Russell Crowe, Anne Hathaway, Amanda Seyfried, no i Helena Bonham Carter - nie mogłam tego przegapić. Po drugie - nominacje do tegorocznych Oscarów - konkretnie osiem, w tym najlepszy film, najlepszy aktor pierwszoplanowy (Jackman), najlepsza aktorka drugoplanowa (Hathaway) i, warto wspomnieć, najlepsza piosenka ("Suddenly"). Po trzecie: sława, jaka ciągnie się za tym musicalem. Jak nie trudno się zorientować ocena filmu od strony technicznej czy używanie trudnych słów w opisach nie są moją mocną stroną, a moje oceny są jak najbardziej subiektywne. Z czystym sumieniem więc mogę napisać: świetna realizacja, wyraziste kreacje aktorów, kawał dobrej muzyki. Nawet nie wiem kiedy minęły dwie i pół godziny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz