.

.
FILM (14) INSPIRACJE (10) KSIĄŻKI (3) MIEJSCA (1) MOJE (6) MUZYKA (6) OD KUCHNI... (2) WYDARZENIA (6) ZDJĘCIA (2)

.

.

piątek, 29 czerwca 2012

Wakacje czas zacząć!

  Książki, filmy, muzyka i błogie lenistwo. Oto czym zamierzam wypełnić zbliżające się wolne dni. A trochę zaległości mam. No, może nie w leniuchowaniu...

  Zacznę od gruntownych porządków w moim najbliższym otoczeniu. Może jakaś zmiana wystroju? Mój pokój już mi się opatrzył i na pewno nie zaszkodzi mu żywszy kolor na ścianach. Pora rozstać się z zimnym niebieskim. W końcu mamy lato. Może pomarańczowy? Albo fioletowy? Hmmm... Od dawna też planuję powiesić na ścianach zdjęcia... dużo zdjęć. Plakaty z ulubionych filmów? Namalowany ręcznie wzór? Ehhh... W moim przypadku to cały proces logistyczny.

  Oby pogoda dopisała, czego Wam i sobie życzę z całych sił.

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

3 komentarze:

  1. popieram. eii. masz fajne hobby^^ ja kocham foty^^ lukniesz do mnie? hamuss.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. DARMOWE PUDEŁECZKO KOSMETYKÓW
    http://shinybox.pl/?ref=497404a

    wystarczy tylko się zalogować i zbierać Shiny Stars! 100 Shiny Stars= 1 pudełeczko, które zawiera 5 kosmetyków do przetestowania (Kosmetyki są o wiele większe niż te, które są dodawane do gazet! ;-] )Nawet dostarczenie pudełeczka do domu nic nie kosztuje : ) polecam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Otagowałam cię na moim blogu w notce "tag 11 pytań". Zapraszam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń