.

.
FILM (14) INSPIRACJE (10) KSIĄŻKI (3) MIEJSCA (1) MOJE (6) MUZYKA (6) OD KUCHNI... (2) WYDARZENIA (6) ZDJĘCIA (2)

.

.

wtorek, 25 października 2011

Kilka słów po dłuższej przerwie...

  Dawno mnie tu nie było. Wiele razy przymierzałam się do napisania, ale zawsze coś stawało mi na przeszkodzie. A teraz siedzę przed ekranem i powoli dociera do mnie chaotyczność moich myśli. Stanowczo nie da się ich zapisać w zrozumiały sposób. A przynajmniej nie przy moich umiejętnościach.

  Przespałam prawie połowę tego czasu. Przeczytałam kilka książek. Obejrzałam kilka filmów. Wykłady wzbogaciły mnie o nową wiedzę. Poznałam nowych ludzi. I tak powoli wszystko idzie do przodu. Nowe zajęcia i zainteresowania czy zawarte niedawno znajomości dają mi nadzieję na jeszcze lepsze jutro. Jest dobrze.

  Jest kilka spraw, które miały miejsce niedawno i o których z pewnością wkrótce napiszę. Wizyta w teatrze po bardzo długiej przerwie, planowany od dawna spacer z aparatem po jesiennym mieście, kolejny występ WC, na który się wybieram, marcowy koncert, na którym muszę być (!), no i oczywiście to, co dzieje się tu i teraz. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę. Zresztą zawsze możecie kliknąć na krzyżyk w prawym górnym rogu i zapomnieć o tym bełkocie.

  A teraz pora na gorącą czekoladę i dobry film. Dobranoc.

2 komentarze: