.

.
FILM (14) INSPIRACJE (10) KSIĄŻKI (3) MIEJSCA (1) MOJE (6) MUZYKA (6) OD KUCHNI... (2) WYDARZENIA (6) ZDJĘCIA (2)

.

.

środa, 23 lutego 2011

Usta, usta... artystyczne inspiracje

  Trochę z nudów, a trochę z braku chęci do podjęcia pożytecznych czynności przeglądałam internet w poszukiwaniu... w sumie sama nie wiem czego. Natknęłam się na krótką prezentację pt. "Nowe sposoby malowania ust".

  Jakkolwiek jest to dziwne i niepraktyczne z pewnością przyciąga uwagę. A właściwie zwłaszcza dlatego. Na zdjęciach możemy zobaczyć usta w kształcie: lisa, pszczoły, misia pandy, kraba, kameleona, kota, hipopotama i (chyba) ślimaka.
Jest to pomysł Paige Thompson. Próbowałam znaleźć w sieci coś więcej na jej temat, ale wygląda na to, że musimy jeszcze trochę poczekać.

  W każdym razie dla odbiorcy jest to coś nowego, lekkiego i budzącego lekkie zaciekawienie podczas nudnego wieczoru.

A oto te, które najbardziej mi się spodobały:




źródło: Onet.pl

1 komentarz: